czwartek, 25 lutego 2010

Daję słowo

Ludzie stali się okropnymi realistami. Nie wierzą już w sny. Nie przywiązują do nich wagi. Jesteś ostatnią osobą, która wierzy, że jej los jest zaklęty w snach. Jeśli ty przestaniesz w to wierzyć, brama do świata równoległego zamknie się, a ci, którzy przeszli, nie tylko już nie wrócą, ale po prostu umrą…

Bycie grafomanką jest takie proste! Napisałam opowiadanie – to jego fragment. Chyba najlepszy z całego opowiadania. Wysłałam je, wierząc, że ktoś wydrukuje. To nie opowiadanie aspirowało do bycia science fiction. To mój talent jest sf.

Ale się nie poddam! Kiedyś wysmaruję coś naprawdę… co może da się przeczytać. A to powyżej – żebym miała porównanie. I żeby głupio mi się już było wycofać z danego sobie, ale jednak publicznie, słowa ;)

6 komentarzy:

  1. Sylwia, dziękuję za komentarz.
    A wracając do Twojego posta – brzmi zagadkowo. Czyżby to był dialog z samą sobą? Bardzo intrygujące. :-) Czekam na dalszą część. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesadzasz. Gdybym ci pokazała co ja tffforzę. od razu zmieniłabyś zdanie:) Inna sprawa, że nie nam decydować co jest a co nie jest grafomanią. Dopóki ktoś mi nie powie że absolutnie nie umiem, to chce wierzyć że potrafię. Poza tym lubię sobie pografomanić;D
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafomanki wszystkich blogów łączcie się! Trzeba wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, ten tekst to nie dialog z samą sobą. To słowa pewnego cżłowieka do dziecka, wyjaśniające mechanizm działania bramy do drugiego świata. Takie fantasy miało być, ale jak teraz na to patrzę, to cieeeniuuutko wyszło, hihi. Bo ja zawsze mam "świetny" pomysł, a później mi brakuje ciągu dalszego i chcę jak najszybciej skończyć.

    Nivejko, czytając Twego bloga, nie odnoszę wrażenia, żebyś miała tworzyć coś złego. Myślę wręcz, że - jeśli to, co piszesz do szuflady, jest równie dobre jak Twój blog - śmiało powinnaś zgłosić się z tym do jakiegoś wydawnictwa.

    Beatto, no właśnie - wierzyć :) A może się uda ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja umieram dzień po dniu... jak myślisz, co myślę o ludziach?? Zapraszam więc ciebie w szczególności na moją nową stronę... szczegóły w nowej notce.

    pozdrawiam serdecznie ;]

    OdpowiedzUsuń